onsdag 13. juni 2012

Togo chairs

Hola Chicas...og dere som ikke er det forresten! Merkelig dette med at jeg føler at jeg kun har jente/dame-lesere.. Jaja, tilbake til overskriften... TOGO CHAIRS - funky navn eller hur? -Agree!

Togo chairs ser ut som noen sykt comfy chairs. Har du noen gang sittet i en sofa, stol, madrass etc. og bare funnet den perfekte stillingen - et lite dytt i siden fra noen andre kan gjøre deg sur resten av dagen, nettopp fordi den stillingen du satt/lå i var så sykt PERFECT?! -Det har jeg.. og Togo chairs ser ut som løsningen. Med dens perfekte oppbygning og utforming ser det nærmest umulig ut å få kommet seg langt unna stillingen med et lite dytt i siden. Jeg tror kanskje jeg må skaffe meg en  slik en, så jeg kan ha den i det fremtidige sommerhuset mitt på Hvaler....

Ikke nok med det, men jeg har funnet noen inspo. pics som jeg har lyst til å vise dere - bare fordi at det er et bevis på at Togo Chairs kan være ganske så stilig, i de forskjellig typer hjem og interiørstiler...Look forward to see them....NOW! 

Here you go - enjoy: 








bildene er hentet fra google 


Håper dere likte det ... I did! GOOD NIGHT ... jeg har eksamensopptrekk i morgen - buhu

-levdrømhusk

M. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3