tirsdag 12. juni 2012

Rashid for BoConcept!

God kveld alle sammen!

Nå er det på høy tid å pushe ut litt interiør-inspirasjon til dere. Lenge siden sist!
Jeg har fått øynene opp for en industridesigner, Karim Rashid. Han er rå! Dere skal se den fantastiske kolleksjonen han nå lager i samarbeid med BoConcept - wow! Kolleksjonen heter The Ottawa Collection By Karim Rashid og jeg kjenner at jeg kunne tenke meg både stolene og spisebordet i mitt hjem... Hold øynene åpne.... her kommer bilder:











Det jeg liker så godt med denne kolleksjonen er at Karim har blandet det minimalistiske med naturen samtidig som designet er stamt og tidløst - det likar vi! 

Kolleksjonen kan du få tak i hos Skeidar, da de fører BoConcept sine produkter. Utvalget vil variere, men jeg vet at de skal ha Karims kolleksjon på Alnabru, Volvat, Asker, Trondheim, Bergen, Stavanger og Kristiansand. 

GOD KVELD! Se opp for fler innlegg fremover - inspirasjonen har tatt meg... 

-levdrømhusk
M. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3