lørdag 16. juni 2012

God morgen + Rundt bordet


Hei og god morgen alle sammen!

Jeg sitter nå i vår gamle slagbenk og koser meg med en deilig kopp med Morning Detox-te! Yum - anbefales, selv om jeg er en Pukka-elsker :-)



Godt og uthvilt våknet jeg til regnet som hamret mot asfalten utenfor huset - men det var helt  greit etter 9,5 timers søvn. Kan ikke huske sist jeg sov så lenge - men det har vel noe med at alle eksamenene er unnagjort, og at jeg gikk ut fra skolen i går med toppkarakter på eksamen - Jippi og SKÅL for det! Nå er det snart sommerferie, og det skal bli så fantastisk godt etter et intenst år med mye jobbing!

Har en tendens til alltid å spore av... men nå skal jeg komme tilbake til dagens Kokebok anbefaling!
Er stolt av å presentere "RUNDT BORDET - God mat for hele familien", som er laget av Nina Dreyer Hensley, Jim Hensley og Ann Kristin Wang, der sistnevnte er godt bekjent innad i vår familie. Det er jeg stolt av, for hun er vanvittig dyktig i sitt arbeid. Boken er moderne, inneholder mange gode oppskrifter som passer for hele familien. Det beste med boken er at det er oppskrifter, der det er beregnet å bruke liten tid på å lage - perfekt i en travel hverdag.


I boken er det mange oppskrifter som frister, men jeg har lyst til å prøve å lage "Lette frokostrundstykker" en dag! Hva er vel bedre enn en søndag med varme rundstykker, en kopp te og bare avslapping med en god bok?


Nå ser det ut til at solen glimter frem! Derfor skal jeg ta med min nydelige lille hund på en aldri så liten morgentur. Ha en strålende dag alle sammen! Og forresten....
Bor du på Romerike?.. eller Oslo eller hvor som helst, syntes jeg du skal ta turen til Lillestrøm i dag!! Det er byfest, og i år byr de på Donkeyboy på hovedscenen på Torvet klokken 20.30. Jeg skal hvertfall ta turen å tralle med!





Levdrømhusk
M.

Dere kan forresten følge oss på bloglovin, for å få lettere oversikt over innleggene våre. Bare søk på: charmandharm      
-Så finner dere oss. Takk ! :) 


alle bilder er hentet fra google. ingen annonsebasert innlegg. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3