søndag 17. juni 2012

Interiør-anbefaling!

God morgen.......eller, God formiddag alle sammen! Det er vel det man sier når klokken er passert 12.00? Sånn er det når man har late dager, og ingenting på agendaen, blir litt "døgnvill"..


Byfesten i går var mysigt! Donkeyboy var fantastiske, og de har jo også fått ny vokalist, Vivian Sørmeland - som en gang for noen år siden, var et stort forbilde! hehe...Koste meg hvertfall sammen med gode venninner!


I dag har jeg tenkt til å anbefale dere en nettside/blogg - jeg er ikke helt sikker på hvordan type side det er egentlig, jeg tror vi heller mer mot en blogg altså. Men den den er helt fantastisk! Fler ganger om dagen legger de ut bilder av masse forskjellige boliger, interiørtips, designinspirasjon, arkitektur osv.. Det er rett og slett en blogg jeg trives veldig godt med å lese hvis jeg skal drømme meg litt bort til mine fremtidige bolig/leilighet/interiør drømmer. Her er´n... tatatadaaaa: Freshome !

Her kommer noen av mine favoritter:
















Som dere ser så liker jeg best det minimalistiske, harde, industrialiserte designet, med komponenter av naturmateriale, eksklusivitet og rustikke ting!  

Hva er din smak? Fant du noe du likte på Freshome? 


Ha en super dag. Solen titter frem her hvetfall...

-Levdrømhusk

M. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3