mandag 9. mai 2011

GANGEN

Hei alle sammen! Håper dere har hatt en like fin dag som meg. Nå for tiden er jeg i praksis, og jeg storkoser meg selv om det er veldig slitsomt og det krever mye av deg. De gamle menneskene er bare så herlig, men de kan også ha stunder hvor de er som "drittunger". Kommer med gullkorn som småbarn, og det er bare så morsomt.

I dag har vi vært på plantasjen, og alle beboerne har fått velge ut planter til blomsterkassen sin. De spiste soft-is og drakk kaffe. Jeg holdt meg heldigvis unna i og med at det er ukedag :)

Nå har jeg fått lastet opp bildene fra mobilen. Ikke akkurat i beste kvalitet, men da har dere ihvertfall noen smakebiter på prosjektet.




Både tappen, rekkverket og veggene var helt mørke før, og nå er de blitt lysere.

Nå skal jeg ta meg en dusj etter en real treningsøkt. Deretter skal jeg øve litt til mattetentamen.
Ha en herlig kveld dere, vi snakkes om litt.

-Levdrømhusk
-M




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3