torsdag 17. februar 2011

Klokker

God ettermiddag i vinterværet!
Denne snøen gir seg visst aldri... Må innrømme at jeg er ganske lei den nå, nå vil jeg ha sommer!
Sitter og titter gjennom bildene fra da jeg og Marte var i Frogner, like før jul. Husker dere? Det kan dere lese mer om her: Frogner. Har jo masse bilder jeg har veldig lyst å dele med dere, så det er bare å glede seg! Skal også få lagt ut noen bilder fra interiørmessa vi var på, det var jo såå masse fint der!



Da jeg så gjennom bildene, la jeg merke til at det finnes så mange fine klokker der ute! En nydelig klokke på veggen eller hylla kan virkelig fange rommets oppmerksomhet. Her kommer et bildedryss fra noen av Frongners fineste klokker...










-Hva syntes dere?


-Levdrømhusk
-T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3