lørdag 13. november 2010

WOW! - GLED DERE!

Hei alle sammen!

I går hadde jeg og Therese et "businessmøte" ang. bloggen. Det var kjempe spennende. Vi gjorde noen endringer i designet, som vi foreløpig er kjempe fornøyd med. I tillegg ladet vi opp til en utrolig spennende dag. 

I dag har vi nemlig vært på sightseeing i Oslo. Noen av dere som følger med på bloggen vet at jeg har en drøm om å eie en 150 m2, stor leilighet på Frogner i Oslo, med et perfekt interiør og design. Det er det flotteste stedet i hele Oslo, spør du meg. Ikke fordi det er et "rikmannsstrøk", men fordi det bare rett og slett har en "charm". Personlig elsker jeg arkitekturen på mange av bygningene på Frogner, det virker så elegant og så ordentlig. Dream!



Dagen i dag startet kl 7.30 for min del. Så bar det rett i dusjen, spise litt god frokost, sminke meg og fikse håret. Vi var vel ute av døren i halv ti tiden. Tok banen til National teateret og 30 bussen derifra til Skovveien. 

Da vi var fremme var det tid for litt glamour. Vi gikk med rak rygg inn på Be One for å skjekke ut hvilke produkter de hadde av de forskjellige merkene. Jeg bruker Glo Minerals (sminke) og Dermalogica som hudprodukter (rens, skrubb,kremer osv). Jeg trenger nemlig snart et nytt pudder, bruker opp pudderet etter ca 3 - 4 mnd.  Etter vi var på Be One tok vi oss en tur innom en butikk som har mye kjøkkenutstyr. Butikken heter Rafens, trykk her for å se hva de har å tilby. 

Jeg og Therese gikk opp Frognerveien, tok en kaffe på Kaffemakeriet og gikk en tur innom Sebastien Bruno. Der kjøpte vi noen franske makroner. (pistasje og skogsbær). 
Etter vi var der og hadde gått i den friske luften var vi innom mange interiørbutikker som vi hentet masse inspirasjon og bilder fra. Det var spesiellt èn interiørbutikk som kapret mitt hjerte akkurat da, men denne avslører jeg ikke før om litt. Jeg sier bare WOW. Jeg ble mektig imponert og skal innrømme at jeg var på nære nippen til å felle en tåre. GLED DERE!

Det kommer til å bli ganske mange innlegg om det vi fant i dag, slik at vi er nødt til å dele det opp i fler deler, for at det ikke skal bli for mye. 

Tilslutt var vi innom House Of Oslo og tittet masse og hentet mer inspirasjon. 
Har hatt en kjempe fin dag som jeg sent vil glemme! 

Tusen takk Therese og tusen takk for at jeg får oppleve så mye spennende og morsomme ting i livet mitt. 
Her er forresten den leilgheten til salgs som jeg syntes er finest på Frogner for øyeblikket. 

- Levdrømhusk 

- M


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3