onsdag 21. desember 2011

Københavns interiørskatter!

Hei alle sammen! .. Endelig juleferie - hvertfall for oss på skolebenken. Deilig - satt akkurat i stad og tenkte på hva jeg skulle lage meg til skolemat, men jeg har jo fri! Har nok ikke helt gått opp for meg etter en travel og hektisk høst.

I jula skal jeg være sammen med fine mennesker og bare kose meg + feire bursdagen min da vet dere. 17 år og greier.. bare ett år til jeg blir 18. Gud - spennende tider i møte :-) 

Nå litt interiør da dere..... Jeg og T var i København her i høst - og i noen søte sidegater midt i hjertet av køben fant vi noen vakre og utrolig søte interiørbutikker som vi vil dele litt inspirasjon fra. Syntes de har så utrolig mye tøft og kult. Her kommer litt bilder: 










Beklager for litt uklare bilder, men dette er mobilbilder :-) 
Ha en fin kveld og god juleferie til alle som er så heldig!

-Levhuskdrøm
-M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3