torsdag 22. desember 2011

Interiør inspirasjon

Hallåå alle sammen! Syntes jeg har blitt aktiv på bloggfronten for tiden. Kanskje har jeg fått litt ekstra motivasjon? -  Det liker jeg! 

Tenkte å komme med et innlegg om interiør inspirasjon. Det finnes jo så utrolig mye stilig, og for de med litt mindre fantasi, kan det være greit å kikke på hva andre har i hjemmet sitt :-) 

Åh...jeg elsker den stilrene, minimalistiske, eksklusive "hotellstilen". Flere som gjør det? - Legg igjen en kommentar da vel! 

Forresten... Følg oss på facebook ved å trykke på denne linken :-) - takk på forhånd!
















































Dette ble en del bilder - men jeg syntes alltid det er morsommere å se på bilder enn å lese en lang tekst :-) Så god fornøyelse! 

-Levdrømhusk 
-M


Tror alle bildene er hentet fra www.bo-bedre.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3