søndag 18. desember 2011

INSPIRASJON



Hei og GOD førjulstid til alle .... lesere?!
Julen nærmer seg og inspirasjonene presser seg på. Interiørblader hamstres og leses nøye igjennom.
Gud, så mye fint som finnes! :)

I dag hamstret jeg med meg to interiørblader. Stabelen hjemme i stuen vokser gradvis og jeg er snart nødt til å finne en annen plass til bladene.

Jeg har av en eller annen grunn blitt veldig glad i masse HVITT. Alt skal være hvitt. Både julepapiret og dekoreringen hjemme. - Kanskje det er for å lette litt på julestemningen. Uten snø er den stemningen ... dessverre laber.

Hender jeg titter innom bo-bedre.no  for inspirasjon. Jeg er ikke så glad i den fult så landlige og chic-stilen. Men jeg kan godt finne meg i elementer av ting med en historie bak seg og ting som ser litt brukt og slitt ut - men jeg sverger litt til det industrielle og minimalistiske også :-) - En god blanding kan beskrive min stil tror jeg!


Fant noen bilder fra google som fint beskriver den stilen jeg liker. Spesielt betongpeis! Og for å ikke snakke om tolix stolene da ... Ta en titt da vel - og få litt inspirasjon du også.


Jeg har forresten jobbet med noen utkast på room sketcher i det siste - som jeg tenke dere skulle få se. Det er så gøy - det må dere prøve. I hvertfall hvis dere i alle år har spilt "The sims" for å innrede hus... knis



Sjekk DEN betongpeisen nederst her da! Er ikke den fiiiin? - Og med et smart rom bak der vedkubbene kan ligge!

Til uken skal jeg og T bake litt julebakst - sju slag? - Hmm, serinakaker er oppskrytt for min del - jeg vet ikke med dere. Hva liker dere av julekaker og julebakst?

Kooos dere masse denne siste advents-søndagen før jul!

Mange klemmer fra M. Therese hilser også.

-levdrømhusk
-M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3