søndag 8. mai 2011

Prosjekt; Oppussing av gang!

Hei alle gode varme sjeler.

Det er søndag, solen skinner på rutene og danner en herlig atmosfære rundt meg. Jeg er så vanvittig glad i livet mitt og jeg ønsker å gjøre så mye som mulig ut av det. I dag har jeg for første gang i år ligget ute og solt meg uten å fryse, hurra for 19 varmegrader og mer farge på kroppen.

Men nå over til det som er dagens tema: OPPUSSING AV GANG!


Det blir utrolig spennende å se løsningen og det ferdige resultatet. Jeg bor i et stort hus som har blitt pusset opp, det eneste som ikke har fått en fornyelse er gangen. Gangen vår er litt spesiell, det er trapp opp til utleieleilighetene og kun en liten flate vi kan ha yttertøy og skotøy i.

Jeg skal ta noen bilder av gangen og legge ut slik at dere kan følge med oss i prosjektet. Fikk desverre ikke tid tid til å ta bilder av gangen før, fordi mamma var så vanvittig ivrig på å starte og nå er vi snaaart ferdig! Gangen er veldig gammel, trappene knirker, det er mørkt og rett og slett litt dystert. Det må vi gjøre noe med, for gangen er jo faktisk det som gjør førsteinntrykket når man kommer i et nytt hus! Vi har kjøpt kjempefine knagger som ytterjakkene skal henge på. Viser dere den senere.

Hvis dere vil se en absolutt nydellig gang, kan dere klikke dere inn på www.villavonkrogh.com og trykke på kategorien "My hall room".
Kanskje dere lesere også kan komme med litt inspirasjon eller noen linker som dere syntes er fine. Er åpen for alle ideer og de taes i mot med stor TAKK!

Siden jeg ikke er helt "pro" på mac så får jeg ikke lastet opp noen bilder av interiør. Derfor får dere et sommerbilde av meg.

Ha en fin søndag alle sammen!

-Levdrømhusk
-M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3