tirsdag 17. mai 2011

17.mai bordet er dekket!

Gratulerer med dagen alle sammen!
I morgen(dag) har vi bedt familie på frokost, og da må jo bordet pyntes litt. Selvfølgelig i Norges vakre farger; rødt, hvitt og blått.

For min og T sin del, skal vi se på søstrene våre gå i tog, deretter skal vi en tur til Oslo hvis været er bra. På kvelden skal vi tilbringe tid med mine klassevenninner, og bestis skal selvfølgelig være min "partner" den kvelden. Gleder meg masse til dagen i dag, og har troen på at den kommer til å bli superbra, akkurat som forrige år.

Her er noen bilder av frokostbordet :-)








Det ble fint-sant? 

 Forresten, jeg har oprettet en LCHF blogg. Trykk her for å komme til bloggen, så finner du oppskrift på denne herligheten jeg lagde til middag i dag!

-Levdrømhusk
-M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3