onsdag 17. november 2010

ZanZ - Ikke som hos naboen!

Hei alle søte varme sjeler! 


Som Therese nettopp skrev biter kulden tak i kinn og bein fortiden. Det er vel ikke annet å gjøre enn å pakke seg inn i skjerf, votter, lue og varmt ullundertøy? Og inne er det beste av alt å tulle seg inn i ullpledd med en varm kopp gløgg med mandler i? For å være helt ærlig, så liker jeg kulden. Ofte så er det klar himmel og solskinn å se, syntes det er så vakkert!

I går gikk jeg rundt i Lillestrøms gater før jeg skulle på SATS, og kom til å tenke på en butikk jeg så gjerne vil dele med dere! ZanZ heter den og  ligger i Storgata. Den har så utrolig mye vakkert interiør, at man kan gå helt rundt seg selv. Man føler seg så velkommen av å være i den atmosfæren som butikken gir. Varme og ro! Tok noen bilder som jeg kommer til å legge ut så snart installasjonen av sync appen blir ferdig! (i morgen en gang)











Var forresten innom Bolia i dag, de har mye fint for tiden for de som liker litt mer den "morderne", "minimalistiske" stilen med et hint av glamour og rustikke innspill.

Gled dere til i morgen interiørentusiaster!

- Levdrømhusk

- M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3