onsdag 17. november 2010

Nytt bord vs. innramming og maling av gammelt

God kveld godt folk!

Nå har virkelig kulda tatt overhånd for fult. Går og hutrer og fryser til og fra bussen, og pakker meg inn i både votter og skjerf. Da er det jo også desto bedre å komme hjem i et godt og varmt hus, med et vakkert interiør...

Nå er det noe jeg må spørre dere om, for jeg er litt usikker om hva jeg syntes selv... Har nemlig et furubord til stuebord, som jeg lenge har hatt lyst til å kvitte meg med, men så jeg leste jeg i bladet Isabella og ble inspirert til å gjøre det gamle bordet om til et nytt. Jeg har da tenkt å male det hvitt med hvite lister rundt (og ikke sort slik som det under). Jeg ble litt betatt av bordet, det var jo litt sjarm i det! Og mer sjarm og varme blir det i det, dersom jeg har laget det selv!

Les mer om hvordan du kan lage dette bordet hjemme hos deg selv, her.

Så hva syntes dere? Harry eller charmy and harmoney?


-Levdrømhusk

-T

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3