søndag 13. mai 2012

Minne gårdskafé

God kveld og søndag alle sammen!

Det er lengesiden jeg har latt mine fingertupper bevege seg over tastaturet i forhold til bloggen  i det siste - men nå, nå har jeg noe å komme med! .. Eller vi da :-)

I dag har vi vært på surprise-besøk på en gårdskafé, der en venninne av oss jobber. Det er tanta hennes som driver kaféen, derfor tok vi oss friheten til å knipse et knippe photo's til dere!

Denne kaféen topper CharmAndHarm's liste over kaféer - så denne er absolutt verdt et besøk! - men vi elsker fortsatt Garcon også altså... BESØK MINNE GÅRDSKAFÉ!



Besøk facebooksiden Deres her!, eller på hjemmesiden her. 

Har du lyst på nystekte hjemmelagd bakverk - dra hit! De baker alt i steinovn - NAM! Også har jeg glemt å nevne noe av det viktigste - atmosfæren og interiøret! Så utrolig gjennomført eller skal vi si - ugjennomført?
I og med at de har funnet mye av interiøret på loppis osv, de har forskjellig typer stoler, asjetter, kopper og glass - for ikke å snakke om det cool'e Moods of Norway vaffeljernet! - Traktorvaffel sier hverfall ikke småbarna nei takk til :-) - Et sted med sjel, rett og slett!

Forresten, så selger de Durance såper, vaskemiddel, bodylotion osv - verdt et besøk! Jeg tok med meg et skyllemiddel fra Durance i duften lavendel - nydelig lukt.

Ca. tre kvarter fra Hvamkrysset (Olavsgaard) for de som vet hvor det er. De har åpent hver fredag og søndag fra 12 - 18 - mer info finner dere på facebooksiden - eller hjemmesiden.

-Levdrømhusk
-M 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3