lørdag 30. juli 2011

Amsterdam

Her nyter jeg nå mine ferie dager... Helt herlig altså! Jeg bor på designerhotellet jeg tidligere har blogget opp, Inntel hotel, et drømmehotell. Det er helt fantastisk, og jeg vil på det sterkeste anbefale et besøk <3

Det er like fantastisk som det ser ut! 

Dagene her har gått til shopping, båttur i kanalene, markedsbesøk og i morgen blir det en tur til Anne Franks hus. Nå sitter jeg og blogger ved bassengkanten på hotellet. I går prøvde jeg ut treningsrommet. Det var ikke veldig stort, men det holdt da jeg fikk ha det for meg selv! 

Skal se om jeg får laget en Amsterdamguide til dere når jeg kommer hjem, det er så mye her som må oppleves! 


-Hva gjør dere i ferien? 


-levdrømhusk
-T

2 kommentarer:

  1. Hun er heldig hun T altså :-)

    Takk for kommentar. Fin fredag til deg!

    -M

    SvarSlett

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3