torsdag 23. juni 2011

Magasinholder

God kveld kjære lesere!

I dag har jeg vært en tur på Living, der har de mye fint. Jeg er spesielt glad i merket Inhouse, og nå hadde de i tillegg mye salg. Tror jeg må tilbake! Jeg kjøpte en stol, men den må jeg hente på et annet varehus, så den får dere se til uken håper jeg. Noe annet jeg er på utkikk etter er en fin Magasinholder. Har dere noen tips?

Jeg er veldig glad i sink, denne var ganske fin med fransk tekst.


Kanskje jeg bare skal gå for en Sinkbøtte? Denne fant jeg på Finn.


En litt mer moderne type.


Denne er fra Creme


Enda en i sink fra mayHome


Falt også for denne fra Pindhus


Stilig  magasinholder fra Architonic



Fine å ha i hyllen. 


-Hva likte dere best? Jeg trenger deres hjelp!


-levdrømhusk
-T






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3