søndag 21. november 2010

Hotell anbefaling - SVERIGE

Hej alla! 


Jag gillar Sverige jätte mycket, och här kommer en litan hotell rekommendation i Stockholm.


Jag hittade ett trevligt boutique hotell beläget mitt i centrum. Det kallas Berns Hotel. Får en känsla av lyxiga rum. 


Det är lätt att komma sig til shopping och andra sevärdheter från hotellet. I Själva verket håller hotellet något i samband med Stockholm fashion week. Hotellet har badstu, och trådlös internet, vilcket jag tycker är ett stort plus! 


Här är några bilder: 











Priser på hotellrum är från 2.900 kr - 4.700 kr. 


Adress: Näckströmsgatan 8, 103 25 Stockholm


Nästa helg blir det hotell rekommandation från Danmark! Ha en travligt vecka alla. 


NB! Jag måste säga att jag inte får betalt för att skriva dessa rekommendationer. 


- Levdrømhusk


-M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for alle kommentarer, setter utrolig pris på dere <3